ماکسیم شفچنکو در مصاحبه با " نووی دیلو" تاکید کرد که در امر مدیریت دولتی بی‌تجربه هستم و قصد ندارم که کارمند دولتی باشم و هیچ وقت هم در این راستا تلاش نکرده‌ام. این امر برای من ضروری نیست؛ اما به عنوان یک روزنامه نگار و فعال اجتماعی به رئیس داغستان کمک خواهم نمود.

در سایت Change.org درخواستی خطاب به ولادیمیر پوتین ریاست جمهوری روسیه مبنی بر انتصاب "ماکسیم شفچنکو" روزنامه‌نگار و فعال اجتماعی و فعال حقوق بشر به عنوان رئیس‌جمهور داغستان منتشر گردید.

در این متن آمده است که "ماکسیم شفچنکو روزنامه‌نگار و فعال اجتماعی معروف بهترین نامزد و کاندید برای سمت ریاست جمهوری داغستان می‌باشد، چرا که ایشان بهتر از هر سیاستمدار دیگری بر روح و ذهن ملت داغستان اشراف دارد. با حضور ماکسیم شفچنکو بر منصب ریاست جمهوری داغستان، بالاخره صلح و پیشرفت بر منطقه حاکم می‌شود."

ماکسیم شفچنکو در مصاحبه با " نووی دیلو" اظهار داشت: "من از ملت فهیم برای ابراز لطف نسبت به بنده حقیر سپاس گزار هستم. این برای من خیلی با ارزش است. اما من در امر مدیریت دولتی تجربه‌ای ندارم. قصد ندارم که کارمند دولتی باشم و هیچ وقت هم در این راستا تلاش نکرده‌ام. این امر برای من ضروری نیست. اما به عنوان یک روزنامه نگار و فعال اجتماعی به رئیس داغستان کمک خواهم نمود. بنده به حمایت از آن شخصی خواهم پرداخت که احترام متقابل را در بین ملت داغستان با ایشان به وجود می‌آورد، و حامی مردم باشد، البته در عمل نه تنها در گفتار و شعار."

منبع خبر:  نووای دی یلا

https://ndelo.ru/detail/maksim-shevchenko-o-svoem-vozmozhnom-naznacheni

کد خبر 3080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =